It's you, it's you, you're everything

Idag har vart en skön dag, jobbad ebaa till klockan 12.45 och hade en skön dag på jobbet. Inte massor av göra och bara trevliga brukare. Det är ju riktig lyx att gå hem direkt efter lunchen, avsluta med en paus liksom. Sedan kom jag hem och tog en tupplur.

På eftermiddagen har jag vart på personalmöte med pizza. Gott, gott. Men pizzorna här i Norge är ingenting emot dem i Sverige. Ikväll har jag tvättat lite, tittat på Der Untergang vilken hemsk film. Nästan så man tycker lite synd om tyskarna inte Hitler och Dr Gobbels då. Dem avskyr man ju bara för allt vad man är värd. Till der untergang tog jag ett forbad och gjorde mina fötter sommarfina igen. Tånaglarna lyser knallgrönt igen.

Jag skulle ju fota mitt hem igår och lägga ut lite bilder men det visade sig att min kamera var stendöd så inga bilder blev tagna. Jag kanske lyckas bättre ikväll. We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback