Monday, monday

Monday, monday so good to me...
Dagen har förflutit på ett bra sätt, jobba en kortvakt. Dagarna är så extremt korta vid en kortvakt, underbart. Var och tränade med Eva efter jobbet, var ganska omotiverad men jag tränade i alla fall. Just nu väntar jag på att min maskin med tvätt ska bli klar så att jag ska kunna ta en tur över till Jessica, jag hörde någon säga något om lasange.

I lördags hade jag trevligt tills jag bestämde mig för att det inte var trevligt längre och då drog jag hem. Först var det förfest hos Carina och Silje. Vi var ute två svängar och såg på Postgirobygget och Loveshack. Sedan aslutade jag kvällen på Klimt med Jessica och Nicholas. Men det var så otroligt mycket folk där så jag klarade inte av det och åkte istället hem. Tio timmars sömn senare är det dags att jobba kväll med Eva, alltid lika omotiverande att jobba nr man vart ute och roat sig dagen före...

Min nya sommarfavorit:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är trevligt att sova oxå =) Puss o kram

2010-06-15 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback