Put your hans up

Så i torsdags var det dags för Sex and the city 2 trots att de på jobbet ville hindra mig. Mys på Klimts uteservering före med jobbtjejerna, vi var till slut 14 stycken som såg den. Sedan var det ju dags för filmen, det var kanske inte det bästa jag sett i mitt liv. Men jag älskade ju serien så jag ser charmen i den här även om mycket underligt hände som inte hade behövt vara med. Men jag kan ju säga att serien är bäst, sedan första filmen och sist kommer den här filmen.

Igår jobbade jag kväll med Eva, vi hade en bra kväll. En del att pyssla med men ändå bra. Men efter jobbet igår hände något underligt, jag kunde inte sova. Kanske andra eller tredje gången i mitt liv det händer. Jag gick och var seg hela kvällen och längtade hem till sägen men sedan när jag kom hem då var livet trist. Jag var så himla nere och kunde inte sova, det kändes som att ingenting skulle göra mig glad. Men efter två någon gång somnade jag, härligt nog försov jag mig med i morse. Så sömnhjärtat är det nog inget fel på.

Ikväll ska jag in till Lilleström på byfesten. Träffa lite arbetskamrater först hos Carina och Silje. Sedan hoppas jag att Nicholas och Jessica dyker upp. Men de blir noh en tidig kväll för mig, jag känenr mig otroligt sliten efter all missad sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback