Tonight's gonna be a good good night

Ikväll blev det lite uteserveringshäng med Jessica i Lilleström byfesten har ju börjat. Världens gulligaste och mest förvirrade servitör på Peppes. På vägen hem hamnade vi en ort stund på en hårdrockskonsert, vad konserter det är nu när sommaren kommer. Ännu en underbar kväll i sommarens tecken.


Hårdrock...

Rockfingrar! Det kommer naturligt för mig...

Jag försökte mig på en intelligent look ikväll. Kolla vad brun jag är föresten!!!

Imorgon blir men en underbar kväll, då vi har girls night out med satc2 för hela lanten. Sedan kanske det blir lite byfest på den... You know what we say; party everyday.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jävlar vad brun du är! :) Fräsch o fin! :)

Postat av: Lisa

Håller med om att du är brun, men är jag inte helt förvirrad så var det nån som började sola redan i mars =) Puss o kram

2010-06-10 @ 09:21:11
Postat av: Anna

Hahaha rockfingrarna kommer naturligt! Hahahaha

2010-06-10 @ 21:50:45
URL: http://annalisjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback