Ursäkta mig

Att jag är så otroligt slö på att blogga men jag har massor för mig och det är inte lätt att ligga på topp. Helgen har vart helt fabulös, sedan avslutade jag min fyra dagars ledighet med en spektakulär kväll med Annika igår. Vi gick och satt oss på Fridays på Karl Johann och åt massor med god mat och ett par öl och drinkar på det. Man kan inte klaga när man får både gott sällskap, mat och god dryck. Kvällen avslutades med att vi stack in på ett jazzztälle i Oslo där de hade eximinations prov så det blev lite kultur med.

Allra sist gick vi till Deli de luca och inhandlade lite proviant för resan hem. Sedn var det bara att sätta sig på bussen hem eftersom jag skulle upp tidigt imorse och jobba. Försov mig dock eftersom att min hjärna vägrade vila när jag kom hem så jag somnade sent sent.
Nu ska jag hoppa i lite fräscha kläder så ska jg och Michelle hänga en stund ikväll. Livet är bra fint ändå va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback