Vi kan poppa popcorn, vi kan hoppa i min säng

Jag är hemma från jobbet nu, nej jag jobbade inte från åtta imorse till nu. Jag och Eva har vart ute gått en timme med, sedan köpte jag lite kläder med med henne. Jag har ju faktiskt fått semsterersättning nu, i Sverige brukar folk vara fattiga den här tiden på året. I Norge är alla med ett jobba rika just nu...

Idag köopte jag ett par träningsbyxor för 75 kronor på en outlet och även frank dandy trosor där. Älska frankie trosor. Sedan köpte jag ett par trikåbyxor som jag tänke använda på jobbet coh när jag går på sats flow. Mitt favoritpass. Drt är thai chi, yoga, dans, kampsport och pliates. Den är kul, nu sa jag gå på det på torsdag igen, hoppas bara att min axel inte känns då. I så fall tänker jag bara ignorera den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback