And I was to young to know

Ikväll har vart en bra kväll, med betong på bra. Haha. Jessica kom och hämtade mig strax innan sju för avfärd till Lilleström där vi mötte upp Joffe och Espen för att gå på bio. Som jag äskar att gå på bio, när jag ser otäcka filer vill jag försvinna ur min kropp. När jag gör det hemma bestämmer jag mig fort för att antingen ska men se otäcka filmer när dte är ljust ute vilket leder till att otäcka filmer inte är så otäcka längre. Eller att jag måste gå på toaletten just när det blir som mest läskigt. Jag är feg jag vet. Ibland tänker jag att jag borde ta lugnande innan otäcka filmer, jag skruvar och vrider mig så jag är helt snurrig till slut.

Men vad såg jag ikväll då? Jo men om jag inte tog och såg filmen jag har längtat efter att se, nämligen:


Spännande på hög nivå var detta. Var är sanningen och vad är lögner? Filmen kittlade verkligen i hela kroppen i slutet när man fick olka på sitt eget sätt. Jag och Jessica tolkade den på det sorgliga sättet. Grabbarna med tror jag.

Nu ser jag fram emot att gå och se Alice i underlandet i 3d. Spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag såg också shutter island, riktigt bra och precis lika spännande som boken! haha och nästa fil blir även för oss alice i underlandet ;) bra val där clara!

2010-03-03 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback