Come on, come on turn a little faster

Igår var en lång dag jag var så trött så att jag trodde att jag skulle gå sönder. ag jobbade dag, en produktiv dag på jobbet som vanligt. Det är så mycket att göra så om man inte är produktiv har man inget på mitt jobb att göra längre.
Efter jobbet så gick jag hem, hämtade en matlåda och lite ombyte för att gå till nästa jobb. Jobbade kväll, kvällarna brukar vara sjukt softa som personlig assistent men ikväll var det inte det. Det var hard work igen. ilket slutade med huvudvärk och tycka synd om mig själv och jobba till 00.00 istälet för 23.30, det är en ganska stor skilland om man jobbat sedan åtta på morgonen. Men det var ändå en trevlig kväll med tacos och massor av trevliga disskutioner.

När jag kom hem somnade jag som en stock kolckan ett, och som jag sov. Jag vaknade exakt 13.23 idag, jag det var länge sedan jag kände mig så utvilad. Nu ska jag laga mig massor av god frukost och sättta mig och se på en film på datorn tror jag. Valentine's day verkar gansa bra efter vad jag förstått, eller så ska jag se färdig på Precious som jag har sett första halvan av.

Ikväll hoppas jag på lite häng med Jessica om hon inte är upptagen. Jag jobbar ju kväll imogon med men i hjemmesykepleien imorgon. Så jag hoppas att vi kan hitta på något kul.

Den här låten såg jag när jag läste en annan blogg idag. Hur härlig är den inte?


Vi höres mer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback