Lycka

Lägenheten är städad och jag är lycklig. Jag har plockat och moppat nu så att moppen glöder. Ja eller inte. En fuskstädning men det är rent i alla fall. Jag är även igång och tvättar kläder för fulla muggar. Jag måste ju ha lite rena kläder till min resa. Ikväll är tanken att jag ska börja packa ner lite också till resan.

Jag har fått dille på en grej, smoothies. Idag drack jag en smoothie med banan, äppeljucie, äppel och banan innan jag gick och tränade. Och ikväll drack jag en smoothie med äppeljucie, äppel, apelsin och mango till mellanmål. Den sista var verkligen en riktig hit, jag älskar mango.



Imorse gick jag upp 07.30 på min lediga dag, jag vet ni tror mig inte. Men klockan nio möttes jag och Eva Marie på SATS och körde ett gympass. Mitt bästa pass hitills tror jag, det kändes i hela kroppen. På onsdag tänkte vi spinna efter jobbet och på fredag för. Jag ska alltså gå och träna 06.35 på en fredag morgon. Fast jag måste nog göra det innan jag tror på det själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback