Ömmande kropp

Min stackars kropp är en sargad kropp. Jag tränade styrka med Eva i måndags och när vi var klara sa jag att det var mitt bästa styrkepass på den tiden jag tränat på SATS inte för att det har vart så många gånger men ändå. Men kom till saken då, jag hade i alla träningsvärk i tisdags och onsdags. Sedan på onsdagen när jag skulle på spinning så hängde jag ju lite på axlarna inte direkt all vikt på benen som instruktören sa, jag höll ju på att smälla av där på cykeln.

Så vaknar jag idag, axlarna gör ont, benen gör ont, svanskotan gör ont men det värsta av allt är att det gör ont precis där jag bröt benet för en herreans massa år sedan vilkjet betyder att jag jag kanske borde söka upp en sjukgymnast för att hjälpa till att stärka musklerna kring det området. Så går jag till jobbet, lite halvstressad som alltid.
Går ändå i godan ro och tänker lite på att det ömmar här och var. PANG. Jga har haltkat omkull och slagit hål på knät på tre ställen. Yippie yey! Inte konstigt att jag har vart så trött och sur idag då...

Men inte är jag den som ger upp. Imorgon klockan 06.15 ska jag träffa Eva på SATS och köra ett spinningpass innan jobbet. Det är bara och upp i cykelsadeln igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är fett dukrig clara med träningen! Jag borde också ta tag i det, efter ja typ 2 år utan regelbunden träning.... Då blir du min träningskompis!

2010-03-11 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback