Rockin' all over the world

Jag hade en vän som önskade sig världen, hon gjorde rätt. Nu vill jag ut och se.

Jag håller på och packar upp min packning från Sverige och filurar på vad jag ska ha med mig till Tanza. Jösses nu börjar det dra ihop sig, mindre än två veckor kvar. Sol och djur det är vad jag förväntar mig att se. Och röd sand. Två veckor av bara slappande kanske inte bara. Som jag längtar, jag vill vila upp mig. Jag tycker nog jag förtjänar det...


Foto från
här.

Närjag sa till Annika att jag skulle hälsa på henne i Tanzania trodde jag bara att det var en sådan sak man sa för att det verkade kul men som aldrig blir av. Men oj vad detta ska bli av. Annikan längtar jag ju med grymt mycket efter att se!!! Norge är inte samma sak utan henne.

Kommentarer
Postat av: Jossan

FY SATAN vad jag är avis på dig! Vill följa med, ge mig pengar!

Postat av: Lisa

Håller med Jossan =) Du kan ju alltid bjuda en fattig student till syster =) Puss o kram

2010-03-05 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback