Who has to know?

Idag gjorde jag något bra, jag steg upp klockan tjugo i sex, gjorde en smoothie med mango, äppel och äppeljucie (nya favoriten) och svidade om till träningskläder. En promenad senare satt och och Eva på en varsin spinningcykel på SATS och svettade ihjäl oss. Både för att det var jobbigt och för att dte var något fel på ventilationen, när man svettas som en grais redan på uppvärmningen då är det varmt. Tyvärr så fungerade inte mitt pulsbälte så passet blev inte helt opitimat. Men jag fick motion i alla fall ocg trampade på så gott jag kunde.

Sdan var jag och jobbade på dagen idag, skulel sluta tre. Men Elisabeth kunde jobba längre än hon skulle och jag illa gärna jobba lite mindre så nu är jag hemma. Ska egentligen förbereda det sista inför resan hem. Men jag tycker att det ska bli jobbigt att vara borta så länge så jag går runt är och lite sorgsen. Helt sjukt jag vet.

Mne jag har massor av kul att göra i Sverige så jag komme rnog inte vara sorgsen så många minuter till. Jag kommer antagligen vara ännu mer sorgsen när jag ska tillbaka till Norge igen, från värmen tillbaka till snön.

När jag kommer hem ska jag träffa världens bästa och sötaste kille.

Kommentarer
Postat av: Anna

Clara det var så jävla duktigt av dig att gå upp så tidigt och gå på spinning! :) jag är imponerad av dig! Kram

Postat av: Anonym

Vilken helt underbar fantastiskt fin bild =) Snygg pyjamas har han oxå =) Puss o kram

2010-03-12 @ 16:15:05
Postat av: Jossan

Fan vad söt John är i pyjamasen! Fast, han är ju alltid bedårande!!

2010-03-15 @ 11:56:09
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback