And trough this crazy times

Jag städar ocg städar. Plockar och plockar. Jag har feng shuiat min garderob, har packat massor av kläder att ta hem och se om någon av mina systar vill ha. Packat upp min stora väska från Tanzania och lagt ner alla vackra tyg i lådor. Jag vill inte ha dem i låder och vll ha dem överallt. De är för vackra för att ligga i lådor!

Jag har slängt omaka strumpor, lagt badkläderna på ett bättre åtkomligt ställe, skrivit ett tacksamt brev till mit försäkringsbolag i hopp om att jag ska få ersättning i år, jag har möblerat om i min bod så att jag ska kunna komma in i den men ändå ser mitt hem ut som ett bombnedslag. Det kommer att bli en lång kväll det här.

Om ni har riktig tur fotar jag lite när jag är klar och lägger ut på bloggen, jag har ju inte lagt ut några bilder på mitt nuvarande hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den här gången är det min tur att kolla först =) Puss o kram

2010-06-01 @ 09:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback