Dåligt humör, bra humör?

Jag har tappat gnistan lite. Jag var så på g förut idag, men jag är nu trött. Har ont i en axel och känner mig allmänt kinkig. Jag sitter hos Jessica eftersom att mitt internet har valt att sluta fungera. Det gör mig ilsken. Min axel gör mig ilsken för att den gör så överjävligt ont hur jag än har den, men när jag kommer hem ska jag knapra voltaren. Jag misstänker att jag har ont i min axel på grund av min häftliga upptrappning av träning + att jag hanske felbelastat den under träningen.

Men en sak som alltid gör mig på bättre humör är den här låten, den slår aldrig fel:



Jag är genast på bättre humör. Ska kolal vad det är tv ikväll, sedan ska jag dra hem och laga lite smarrig mat. Ikväll blir det sallad och kycklingvingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback