Det är bra skit det här

Produktiv dag idag. Vakande inte förren 11.30 men sedan gick det unnan. Frukost dammsugning sedan kom Michelle och vi gick ut och satt oss i solen och bara nöjt. Vi har haft bästa vädret här idag.

Sedan hängde jag med henne tillbaka till jobbet och mötte upp Eva Marie och vi åkte till Triaden. Där hittade jag ett par nya träningsskor så jag har ett par att ha inne och ett par att ha ute. Jag har ju faktiskt gått med i SATS motivationsprogram om att träna minst fyra gånger i veckan varav två ska vara ute och två inne. Efter vi vart på Triaden åkte vi hem till mig och lagade kyckligsallad och åt med Lene.
Vi tre styrde sedan kosan mot SATS för att träna ett core-pass. Men jag var ganska handikappad med min blåa tumme men jag gjorde så gott jag kunde i alla fall.

Efter SATS åkte jag till Jessica och åt kvällsmat. Sallad och lax. Mumma. Vi skulle ut och gå i värmen men Jessica hade ont i benen så dte blev häng framför Paradise Hotel istället. Jessica körde hem mig efter det, men vi har avtalat en ny date på fredag med lunch och lite spännande shopping.


Jag ska ju föresten bli duktig att träna nu. Imorgon är det dags för SATS flow en blandning av pilates och yoga om jag förstått det rätt och på fredag startar vi dagen men core och SATS express. Nu ska jag bara behålla motivationen. Uppmuntra mig är ni så snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback