Produktiv dag

Jag har bestämt mig för att ha en produktiv dag idag. På förmiddagen har jag träffat S osm jag är söttekontakt till, vi har vart på en aktivitetscenter för människor med psykiskabesvär och sedan gick vi på Triaden och shoppade. Jga köpte en knallgrön kofta och en småblommig lobelia. Nu mina trädgårdskunniga vänner undrar jag hur svåtskött en lobelia är?

Just nu håller jag på att laga lunch och sedan ska jag gå och träna, jag är ju med i ett motivationsprogram så kräver att jag tränar minst två gånger i veckan och igår fick sats flow strykas på grund av singstar med härliga arbetskamrater. Så idga ska det bli ett benpass eftersom att min axal fortfarande inte vill vara med och leka.

När jag komemr hem ska jag laga morotsoppa eftersom jag fått underliga cravings efter det. Just nu kokar jag lite fisk som ska bli dagens lunch med kokta morötter och potatis.

En bra dag idag alltså!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den är inte så värst svårskött, men den tycker inte om när det blåser =) Puss o kram

2010-05-28 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback