She knows it's to late

Nu är jag hemma efter en av årets tyngsta arbetsdagar, kanske berodde på att jag började 07.45 imorse och slutade 23.30? Men nu är jag hemma dödstrött. Jag ska slänga mig på kudden och sova som en gris till klockan nio imorgon bitti för då ska jag träffa S så ska vi hitta på något. Sedan ska jag och Eva Marie ut och gå tur, jag vågar inte närma mig sats än eftersom att min axel fortfarande gör ont och det har spridit sig ner för armen, alltså lite typiska tecken på en inflammation i axeln. Bra att du jobbar 15 timmars dagar då Clara!

Vad gillande ni Tysklands bidrag då? Jag gillar den mer och mer måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, det hör ju att det är en tyska som sjunger iaf =) Fy fan....är det sånt här europa vill lyssna på så förstår jag att sverige inte gick vidare =) nästa är kan vi nog skicka den typ sämsta svenska låten, o ändå vinna hela eländet =) Puss o kram

2010-05-31 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback