Sovande husmor

Idag lagar jag ordentlig mat, när man läser receptet läser man att det går snabbt och smidigt men saken är den att jag gör det alldeles från början därför är jag duktig. Jag lagar linssoppa, ja de blir premiär för mig att laga det. Egentligen har jag ju lagat linssoppa förut men då blev det linsgryta istället. Men vilken linsgryta det blev sedan! Det där med att följa recept är ingenting för mig.

Jag äter så himla sent för att jag faktiskt lyckades sova bort halva kvällen, ine helt ovanligt för att vara jag. En två timmars tupplur så där det händer mig alltför ofta.


Kommentarer
Postat av: jenny

åh men clara lägg ut recept om det blev så gott =) Har mängder av linser hemma som jag aldrig vetat vad jag ska göra med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback