Ut på tur

Jag ska ut på en liten tur, nämligen till Strömmens storsenter. Där ska jag inhandla leggings och ett par gladiatorsandaler. Sedan ska jag beställa nya briller eftersom mina förra försvann i bilkraschen.

Idag ha jag vart ensormt duktig på förmiddagen, klockan nio mötte jag Eva på sats och gav min överkropp en riktig genomkörare. Vilket jag känner i min axel ikväll, smart Clara. När vi tränat var vi på tio kronors marknad på ICA Maxi, vem älskar inte att göra fynd liksom. Efter et var vi och tog sol, som jag älskar att ligga och slappa i ett solarium. Nästa träning på mig blir sats flow på torsdag kväll. Jag älskade det förra veckan så då borde det vara lika bra på torsdag med.

Jag är strax tillbaka, om jag har riktigt tur fungerar mitt internet då med. Det har ju levt sitt eget liv i ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback