A new day has come

Idag har Jessica och jag haft mysförmiddag. Vi åt frukost, kollade på klipp på youtube och boundade. Haha. jag leker lite psykolog och vi diskuterar hur det är att bo i ett land långt hemifrån utan sitt vanliga skyddsnät med vänner, familja och pojkvän. Men vi kommer nog inte på några kloka svar.

På eftermiddagen följde jag Jessica till skolan eftersom att hon var tvungen att plugga anatomi. Jag satt där en stund, men efter att Jessica berättat om både kossans och hästens delar på femur-benet så kände jag mig ganska nöjd. Och trött på doften av torkat gammalt blod. De hade tydligen sin sal där de karvade i djuren brevid labbet i satt i. Fy f-n vad det luktade. Då gick jag hem och tog världens längsta bad så jag blev som ett jättestort blekt russin. Visst finns det vita russin???

Ikväll ska vi ut och äta med Jespers och hans kompisar det är visst en fransos som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback