Don't you worry cause I'm gonna have a real good time

Jag hade supermysigt igår. Först spelade vi rock band. Jag försökte lite på trummor men min taktkänsla hade jag visst glömt hemma. Jag klarade mig nästan inte på trummorna på beginner på en låt. Fast den var extremt svår. Sedan lagade Carina en riktigt god pizza. Sedan började vi spela med andra ord. Herregud den leken är svår. Särskilt om man får en lapp där en gammal norsk stadsminister står som jag inte har en aning om att han var den. Bondevik någonting hette han. Carina tog den eftersom att jag förklarade att han hette någonting med bonde.

Men det värsta var när jag skulle försöka klara hjörnetann (hörntand) och läser hjärnstamm. Men mitt lag lyckades gissa sig till hjärnstamm men vi fick inga poäng för den. Jag blev lite exalterad så jag inte läste ordentligt. Sedan satt vi bara och förklarade utan att tävla och då fick jag upp hake. Täker inte niom läser bloggen också då som en hake som en hasp liksom? Nej, utan det var en haka. så det blev väldigt konstigt hela grejen. Särskilt att jag försökte förklara att man låste Alex toalettdörr med en hake. Bra Clara.

För övrigt hade jag lila naglar, lila schal och lila ögonpenna igår. Lite att ta i va? Men jag tror inte att de andra tänkte på det...

Kommentarer
Postat av: Carina/Wingman

Nei, Clara, det tenkte vi ikke på! Du var kjempefin i går! Og jeg hadde det så utrolig gøy :) Vi er en bra gjeng. Skal jeg si deg en ting som er trist, som er sånn ordentlig trist?! Det er at du reiser snart! Faen, så trist! Jeg skal faktisk feire deg når du kommer tilbake!

2010-11-07 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback