Dubbelt äsch

Jag har blivit spärrad från Sats-bokningssida. ag vet inte varför för jag trodde jag låg bra till med avbokningar men tydligen inte. Men nu ska jag i alla fall på spinnig imorgon klockan 09.30. Sedan får jag väl ta veckan lite som den kommer eftersom att ja inte kan träna något som det är kö på då. Sucks for me.

Hade mysig kväll igår. Vi åt massor av god mat, drack rödvin och sjöng singstar. Kom hem strax efter två då. Men somnade vid fem imorse, men trots allt känner jag mig ganska fräsch. Planen för dagen idag? Nja ingen än så länge. Ska äta lute frukost nu och kanske kolla på en film så småningom. Känns ganska lagom inför en slitsam vecka. Och efter en annan slitsam vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback