För en tid som alltid går och aldrig kommer igen

Just nu håller jag på att städar så att moppen glöder, ja eller det är en liknelse eftersom att jag inte ens äger en mopp. Att städa till Lasse går alltid bäst känns det som. Härligt att städa idag faktiskt. Det var dags.
Om en och halv timme kommer Eva Marie och hämtar mig så ska vi skaka rumpan på zumba. Eller som Laurent skriker: "Rist på ropadi!!!!!" Eller hur Carina? Wingman ska så klart med.

Igår lyckades jag och Wingman verkligen. Vi hade haft en så osund helg så vi bestämde oss för att ut och gå före spinningen, i god tid tyckte vi. Nej, dte var det inte. Vi missade spinningen. Men eftersom att vi har kort så vi kan träna på flera ställen så meldte vi oss på en annan time. Det blev en riktigt svorsk mening men jag hoppas ni förstår. Så det blev lite tuffare spinning igår faktiskt. Tyngre på benen och i långsammare takt. Men jag trampade nästan ihjäl mig de tre sista låtarna. Älskar faktiskt spinning, man får höra att nu är det bara tre låtar kvar och då kan man ge allt vad man är värd. Svetten lackar och benen skriker och jag tittar bara på pulsklockan och tar i mer och mer. Åh nu tappade jag tråden igen, jag har en förmåga att romantisera spinning. Det är egentligen bara de sista tre låtarna det är riktigt kul för då kan man ta i allt man har. De första 3/4 då tittar jag bara på klockan och hoppas dte är över snart. Igår kändes det verkligen att jag inte tränat ordentligt på två veckor, mest i benen.

Ikväll, ikväll då ska vi ut och äta med jobbet. Härliga avdelning Sentrum. Vi ska ut på
Fratelli, har inte vart där än så det är väl dags. Hoppas att jag ska hitta något halvnyttigt på menyn. Jag har hittat ett nytt mål till jul. Nämligen att komma i en sådan leopardklänning Tessan har. Åh den är den är så fin

Ja och måndagsmyset igår bestod av rött chaite och till det käkade jag äppleträningar med kanel och kesella vanilj. Anna, hur ser vi på kesella vanilj???

Nu tappade jag verkligen städtråden här. Måste jobba på!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kesella vanlij innehåller ganska mycket socker, men även ganska mycket protte. Efter träning är det bra och fungerar även bra som ett litet kvällsmål. Ja om vi säger så här; inget är egentligen fel, bara man äter det i lagom mängd, ät du vaniljkesella med gott samvete det är du värd! :)

Postat av: Lisa

Klart du kommer i klänningen =) Puss o kram

2010-11-24 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback