Halloween

Råkade skriva på fejjan att jag var på dödelsedagskalas och inte födelsedagskalas i helgen. Men jag var och firade Tina som fyllde 20 år i lördags och då skulle man vara utklädd. Massor av snygga tjejer där som jag inte fångade på bild.

Födelsedagsbarnet Tina, nej jag menar ju Alice. Som Alice i underlandet.


Själv var jag troll.




Trollmor och trollmor och deras lilla barn:


Förstår ni varför jag råkade skriva dödelsedag?


Mysigt kväll även om jag inte var på topp. Kvällen avslutades härligt av att Tinas tjejkompisar hade gått ihop och beställt en limo i födelsedagspresent som de åkte runt n timme i och drack skumpa före de gick in på krogen. Okej, jag Eva och Carina är ju också tjejkompisar till Tina men vi skulle ju inte med ut. Så av oss fick hon ett helt ljuvligt halsband. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad söt du var på maskeraden =) Bra att du känner dig lite gladare, du får inte ha så långa svackor, det räcker med ett par dagar =) Puss o kram

2010-11-02 @ 09:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback