Helgjobb

Jobbar hela helgen: fredag kväll, lördag dag och till sist söndag kväll.
Helgen kommer dock bjuda på härligheter ändå. På lördag ska jag till Carina, käka hemmagjord pizza ha spelkväll och dricka lite för mycket rödvin.
Jag vill avsluta med en riktig kanonhelg före jag åker hem liksom.

Planen för min helg hemma då. Jag åker hem på måndag, inser att ingen kommer ha tid med mig på måndagkvällen eftersom att la familia jobbar och att det är slakt hemma. Det låter äckligare än vad det är. Sedn på tisdag kväll åker jag till Rumänien, jag räknar med att sticka rätt tidigt från E-tuna eftersom att jag måste fixa ett tillfälligt pass eftersom att jag missat att mitt pass gick ut i oktober och jag inte har vart hemma och kunna fixa något nytt.

En fråga till mina vänner hemma i Sverige. Är Så Mycket Bättre bra eller?
Jag tycker det verkar mysigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har bara sett Di Leva avsnittet men jag tyckte de va mysigt faktiskt :)

2010-11-05 @ 23:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback