It's time to begin so count it in

Herre, herregud. jag satt och spenderade lite av min ovärdeliga tid på youtube och lyssnade på gammal musik. Hittade då gamla steps sången: 5,6,7,8. Minns ni den. Jag minns att jag gick i mellanstadiet när den kom och skulle uppträda med några klasskamrater till småstjätnorna med den. Vi övande in dansen och allting, jag vet doick aldrig om vi kom till skott. Jag minns att Lillit, Ida och Pontus var med och skulle dansa till den. Emelie med kanske. Inte direkt mitt vanliga umgänge i mellanstadiet. Men kul hade vi när vi tränade i alla fall.

Som jag älskade den här sången:


Steps var mina stora idoler ett tag. Om jag inte missminner var jag upp över öronen förälskad i den mörkhåriga killen. Lee tror jag han hette. Minns ni Tragedy. Älskade videon och speciellt dansen när man höll händerna runt huvudet så käckt som de gör i videon.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Steps musikvideo gjorde min kväll. Tack Clara!!

Postat av: Lisa

Usch så hemskt =) Tror till o med jag har den där singeln =) tur min musiksmak har förbättras avsevärt sedan dess =) Puss o kram

2010-11-05 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback