Jul

Jag sitter ju och inser att julen snart är här och dte är dags att börja planera sina julklappar till folk. Vad vill ni ha folkens??
Jag har redan bestämt en julklapp till en person, en bok som kommer passa henne som handen i handsken.

Jag har också börjat fila lite på vad jag vill ha. ni ska få lite förhandstips här kära bloggläsare.
  • Läste att Make up store har special erbjudande på deras fem favorit penslar för endast 395:- (ord pris 840.-) Skulle älska det dock så äger jag ju fyra fem penslar därifrån så jag kanske måste kolla vad det är för penslar i kittet,
  • Presentkort på en sportaffär så jag kan köpa längdisar och nya träningskläder.
  • Böcker, massor av dem. Jag lider brist på svenska böcker här borta.
Funderar på pappas present med, dumt att köpa något till honom eftersom han inte behöver något. Blir kanske något från
UNICEF:s gåvobutik. Världens bästa gåvobutik till folk som har allt.




Men mest av allt önskar jag mig en fridfull jul med världens bästa systerson och resten av min familj. (Ja, och ett riktigt bra drag på juldagen!)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan, jag har ingen julkänsla alls! Här är det typ vårväder...Ska väl inte klaga på det. Men längtar till julen när du skriver om det! ;)

2010-11-03 @ 21:16:25
Postat av: Anna

Haha vilken liten korv John var där, en liten julkorv :)

Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Tack för en underbar bloggpost och för att du är med oss i kampen för varenda unge. Passar på att tipsa om vårt lilla nätverk bloggare för varenda unge. Kravlöst med viktigt. Titta gärna in och se om det kan vara något för dig.

Postat av: lovisa

jag längtar till jul:D

2010-11-04 @ 16:03:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: SALEFASHION

Hello! Jag vill bara säga att jag gör en rensning på godingar i min garderob som jag knappt använt. Remklackar från tiamo, baseball jacka från gina, spetsklänning från bikbok och massa annat. Kika in. (Radera om vill de, förstår)

2010-11-04 @ 16:30:21
URL: http://salefashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mosters finaste lilla hjärta =) Puss o kram

2010-11-04 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback