Kväller

Ikväll har vi vart på Julius köpcenter. Köpte två väskor, lite smycken och en present. När jag såg den visste jag att jag bara var tvungen att köpa den, presenten alltså.  Vi åt middag, lite kul det fanns flera saker att välja på så man fick stå och peka vad och hur mycket man ville ha så värmde de maten åt mig. Jag åt fyllda champinjoner och quiche. Människan som stod bakom kassan kunde ingen engelska alls. I det här landet behöver man inte känna att man suger på engelska i alla fall.
Efter shopping och middag var vi på bio Due date. Helt klart sevärd. Väldigt festlig film.

Imorgon har Jessica skolan mellan 8-11 så jag kommer väl antagligen vakna lagom tills hon kommer hem. Perfa.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du har det riktigt bra! Det låter så iaf =) Puss o kram

2010-11-12 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback