Sova

Jag kunde visst inte somna för jag hamnade mitt i en bra film. Frågan är om jag ska gå på spinningen imorgon eller ag ska komma iväg så tidigt som möjligt. Jag borde vara på väg klockan tio och inte sitta och svettas på en träningscykel. Fats jag borde verkligen träna imorgon. Jag kan ju gå ut och gå imorgon kväll när jag kommit hem.
Så får det nog bli.

Idag när jag pratade med mamma så sa hon att hon stekte köttbullar tills imorgon när alla ska komma och äta hos henne. Jag längtar efter att sitta i köket i Fyrby och se hela la familia samlad. Jag blir lite tråögd när jag tänker på det. Ett ganska säkert tecken på att jag borde sova...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ikväll ses vi =) O vi får nog inte plats i köket, det är för litet =) Puss o kram

2010-11-08 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback