Stronger than yesterday now it’s nothing but my way

Jag är ju som sagt spärrad från sats-bookingsida vilket är himla himla trist. Mest trist för att jag inte kan göra upp en riktigt bra plan eftersom att jag inte har en aning om det finns plats. Men idag så var jag på spinningPulse på Metro och det första ledaren gjorde var att säga att hon borde legat kvar i sängen imorse. Ja för att hon var sjuk då. Men hon var så dålig! Jag ville mest gå därifrån. När vi skulle strecha gjorde jag liksom tvärtemot vad hon sa bara för att protestera. Jag är en riktigt rebell. Haha.

Men imorgon blir det nog spinning igen då. Tänker och hoppas att jag kan få gå på piloxing på onsdag. Torsdag jobbbar jag dubbelt så då blir det inget. Och på fredag blir det vild och svettig nazispinning. Lördag och söndag. Ja jag jobbar dagar bägge två. Då hinner jag inte med några pass. Egentligen borde jag styrketräna. Men samtdigt är det lite skönt att ha träningsledigt på helgerna med.

En bra låt från spinningen idag med. Det är alltid någon låt på spinningen som gör mig inspirerad att ta i mer. Den här var det idag.


Jag tycker föresten att jag var modig som gick ensam på spinning idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är ledsen älskade lillasyster, men detta är en riktig j-a skitlåt =) http://www.youtube.com/watch?v=O1FkbvGl-IU Det här tycker jag är en inspirerande låt =) Puss o kram

2010-11-30 @ 08:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback