Studier

Jag funderar på min framtid. Alltid lika förvirrande. Jag vill ju helst av allt bli pyskolog (medvetet felstavat haha), eller vill jag verkligen helst det. Jag skulle vilja ha en uppenbarelse, en blixt från klar himmel. Den här utbildningen ska du gå, här. Så ska den uppenbarelsen vara, sedan ska jag bli det med. Sedan ska jag komma in på utildningen direkt med. Men tänk vad trist det skulle vara om livet bara var lätt. fats jag tror jag kommer ha dte tufft nog med min utbildning så därför borde det vara lätt att komma på vad man vill bli.

Äsch nu struntar vi i det trista ämnet. Vi ser istället på den här snygga jag köpt till mitt badrum.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fräsch!

2010-11-03 @ 21:15:29
Postat av: Lisa

Jag vill oxå den, kan inte jag få din =) Snälla, snälla, snälla =) Puss o kram

2010-11-04 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback