Tre dåliga och fyra bra

Dåliga:
  • Jag har fått magkatarren från helvete. Jag vill inte ens äta (då är det illa). Jag var på apoteket och köpte omprezol igår för min stackars mage. Men den reagerade ganska stark på den med fast på ett annat sätt. Måste läsa bipacksedeln.
  • Min bankdosa är i Norge och jag har typ 500 kr på mitt kort. Bra Clara.
  • Jag fryser hela tiden för att det är äcklig snö ute. Jag har alltid gillat snö men inte nu längre.

För att detta inlägg inte ska vara så neggigt avslutar jag med fyra bra som får mig på bättre humör.

Bra:
  • Igår åt jag middag med hela min familj. John har blivit så stor och ljuvlig. Han pratade hela tiden. Jag förstod dock inte ett skvatt med hans mamma översatte det hon förstod så jag fick vara med i gemenskapen ändå. Dt bästa var att han inte var blyg länge alls.
  • Idag sticker jag ifrån snön mot sydligare breddgrader. Jga får till och med sällksap på planet. Det uppskattas varmt.
  • Mamma maserade mina axlar igår. Hon är en hjälte, och snuskigt goda köttbullar gör hon med.
  • Swedbank i Norge är världens bästa bank. De skulle hjälpa mi ed överföringen om jag gick in på en svensk swebank och bad dem maila dem med mitt personnummer och summa när jag legitimerat mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är han underbar...hans grodimitation kan vara det roligaste just nu =) Skönt att det löste sig med banken! Puss o kram

2010-11-09 @ 13:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback