Alltid redo

Jag trodde att att jag inte var redo, jag trodde fortfarande att jag inte var redo när vi började med uppvärmningen. Men när vi väl kom igång så fanns det ingen tid till att tänka att jag inte var redo. Herregud, jag älskar piloxing. Man får slå och ta ut aggressioner, även om jag faktiskt helt seriöst funderade på om jag var arg på något så jag kunde tänka på det när hon sa åt oss att ta i med slagen.
Om man inte vet vad man ska vara arg på när man tränar då är man kanske ganska tillfreds med livet. Till slut bestämde jag mig för att låtsas att jag slog på lata Clara som aldrig tränade. Men det kändes obehagligt att slå på sig själv så jag slutade med det.

Idag fixade jag så att jag får träna i hela Norge och inte bara på sats på Metro, mitt sats alltså. och med rabbaten från kommunen så betlar jag bara åtta kronor mer i månaden. Det är inte illa. Nu kan jag gå på piloxing varje vecka istället för varannan eftersom att på Metro har de det bara varannan vecka.
Sedan är aldrig zumban på tisdagar fullbokad i Lilleström så då får jag gå på den med. Det är bara fördelar med det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback