Beroende

Jag är beroende av Sats-bookingside på nätet. Jag sitter och tittar och funderar och gör små antecknigar i min almenacka m vilka timer jag skulle vilja gå på och vilken tid de är.
Jag har skrivit upp fem timer/pass den här veckan som jag kan tänka mig att gå på. Så har jag lite att välja mellan. Men säkert är att jag ska på spining idag och om en timme för att vara exakt så det är dags att sätta lite fart. Och på onsdag ska jag på piloxing.
Förut var jag verkligen ingen pass-tjej. Jag ville bara skruta runt och träna styrketräning för mig själv. Mne jag inser så smått att jag inte är tillräckligt disiplinerad och kunning för att lyckas med det just nu.

Sedan kan jag ju glädja mig till att Eva-Marie och jag köpt sju pt-pass också. Det måste vi sätta igång med direkt efter hon kommer hem från sin semster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback