Carpe diem, crea diem...

... Kasta bort diem. Herregud idag vaknade jag 14.37, och började jobba 15.00. Onormalt.
Kanske var dte för jag hade en så trevlig och utmattande gårdag. Först jobb och efter dte var det spinning. Galen spinnig. Helt sjukt jag skojar inte. Ledaren måste vart typ slavdrivare i Auswich i sitt förra liv. Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö en stund.
Sedan åkte jag hem (halvdöd) och provsmakde min fårikål, den var så god. Riktigt riktigt lyckad. Sedan drog jag till Carina och vi såg på x-faktor oc gick ut på Klimt. Dansade till slut när vi insåg att det inte skulle bli något galet drag där. Efter det gick vi till Jekyll and Hyde och dansade lite till med lite kollegor.

Kom hem och tog en riktigt sovmorgon till 14,37. Men jag kan fortfarande inte komma över min galna spinningledare. Herregud vad jag har vart sliten i benen idag, försökte springa upp för en trappa på jobbet men det gick inte. Benen kunde inte röra sig så fort. Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback