Danskebåten

Så i fredags segglade jag och nio av mina kollegor iväg med danskebåten för at äta god mat och dryck och skaka rumpa. Bussen hämtade os på jobbet och det börjades redan där med öl och rusbrus. Älskar ordet rusbrus, det betyder alkoläsk för er som inte tog den.
Sen middag följdes av förferre på lugaren, underbart att hytt heter lugar. Underligt ord. Härligt att vi var från 22 år (moi) till Jane som är i 55 års åldern. Sedan upp och dansa till ett pojkband som jag måste säga var väldigt dåligt. De kunde liksom inte texten i alla sånger de sjöng. Men det dansades vilt i alla fall. Alla utom bossen var uppe och skakade rumpan på golvet.
sedan var det ju disco i toppvåningen så klart. Allt ska avrundas med lite disco då är livet fullkomligt. Efterfest i Carinas och Lenes hytt. Eva Marie och jag avslutade kvälllen med Sanning eller Sanning till ungefär sex på morgonen. Vakande sedan av att jag pratade i sömnen med Eva Marie och frågade av jag sa. Haha.

Dagen efter var alla ganska så slitna måste jag säga. Men jag blev alldeles vild när jag kom in i taxfreen. Köpte presenter till både mig själv och andra. Presenter till mig själv blev två sjukt snygga ögonpennor en grön och en orange, en parfym Amor Amor, en flaska vodka, en flaksa glögg och lite choklad så klart.
Sedan buffé igen så klart. Älska att överäta buffé. Herregud.

Mys, mys, mys är ordet för den här underbara helgen. Älskar mina kollegor.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det lät riktigt kul! =)

2010-10-19 @ 14:02:37
Postat av: Lisa

Vodka flaskan är ju riktigt snygg =)Vilka är de andra du handlat åt då ;) Puss o kram

2010-10-20 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback