Friday I'm in love

Härliga fredag, jag jobbade inatt och som jag sov. Tack och lov för igår när jag gick och la mig var jag så hes och halsen var lite ond. usch jag har inte tid att bli sjuk. Därför bestämde jag mig för att sova vidare efter jobbet med, så jag hoppade över mitt besök på jobbet och bakiningen som jag skrev om igår. Men så fort jag bakat dem så ska jag berätta för er hur goda de var, ja eller om de var mindre goda också.

Så vakande jag sent omsider då och då bestämde jag och Carina att vi skulle en tur på Metro storsenter. Lyckades hitta ett par billiga, varma och snygga vinterskor. Nedsatta 500 kr. Bra kap. Carina köpte svarta och jag bruna. Snacka om wingman man är. :P

Sedan var det dags för helvetes spinningen. Oh my, jag kämpade verkligen på men jag är inte i närheten av att klara den timmen med pulsen på rätt ställen. Han verkade som en trevlig människa han som ledde den, men då kämpade man på för att vara snäll istället. Svetten lackade i alla fall. Vilken tillfredsställelse det är att vara helt genomsvett efter en spinning-timme. Efter det bestämde vi oss för att träna magen lite när vi ändå var varma. Jag tränade min forled på balansplattan. Efter att jag bröt benet för länge länge sedan får jag lite ont när jag tränar utan skor och gå i skor som är för långa. Låga converse till exempel helt uteslutet att gå med. Sedan körde vi lite boxing och provade alla saker vi ville i styrke/strechrummet. Jag vill verkligen prova boxing insåg jag, fy fan vad det var kul. Ut med alla känslor på kuddarna man slår i bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback