Hej Bloggen,

Jag är på väg nedåt det är därför jag inte skrivit. Har ingen lust med något. Defenitivt inte träna och jobba, jag vill bara ligga i sängen eller på soffan och tycka synd om mig själv. Jag har disk överallt och ren och skitig tvätt om varannat. Allt känns skitigt och äckligt men jag orkar inte bry mig.
Men idag ska jag försöka ta tag i mitt liv. Jag ska och träna och ikväll ska jag på fest. Mellan träningen och festen hoppas jag att få lite ordning här hemma. Inte för att jag har lust med något men jag måste väl börja någonstans.
Mvh, Clara "Blicken i backen" Dahlin

Kommentarer
Postat av: Anna

Ryck upp dig för FAN Clara! (säger med arg röst) :)

Postat av: Lisa

Jag tror du längtar hem...som jag sa förut...tänk på att du snart kommer hem o snart ska åka till Jessica =) Puss o kram

2010-10-30 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback