I'll be there for you

Spinning idag. CyklingPulse:
CyclingPulse
Kondisjonstrening på sykkel med moderat intensitet. Vi sykler med pulsbelter, og du kan lett følge med på pulskurven din.

Jag körde så svetten verkligan lackade. Det är mitt bästa spinningpass hittills, inte för att jag hunnit vart på så många. Men, men. Sedan när de spelade Friends låten spårade jag och Carina ur. Vi trampade som galningar och när sista låten kom så var mina ben helt döda. Tur att det var näst sista låten. Jag hängde med väldigt bra på pulskurvan som man skulle ligga, men jag kom aldrig upp på röda fältet. Men det sker nästa gång!
Jag älskar spinning, jag har alltid berättat för folk hur mycket jag hatar det. Men med spinningskor är det en helt annan grej. Och jag har aldrig svettats så mycket som när jag trampar på cykeln. Och när ledaren kan pressa en till gränsen så känns det inte helt fel.
På fredag är det dags för CyklingPulseInterval. Jag är rädd eftersom att den är tuffare än den andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback