In my head

Jag håller på och läser en bok Åh andra sidan av Marian Keyes. Där är ett par på date och diskuterar sina största rädslor. Inte rädslor som att jag vill inte dö ensam. Sådana seriösa rädslor som alla är rädda för fick inte vara med och inte heller spindlar och höjder. Utan sådana här knäppa rädslor som alla har, helt onödiga saker man är rädd för.

Nu tänkte jag berätta om en av mina knäppa rädslor. Jag är ju en riktig chicken så jag är ju rädd för småkryp, höjder, mörker, ja you name it. Men en sak jag är rädd för som jag inte tror så många vet om är att jag är livrädd för att slå ut framtänderna. Livrädd. När jag går i trapphus är jag alltid rädd att jag ska snubbla på mina skosnören och slå ut mina framtänder i det hårda golvet. Speciellt en typ av trapphus och går i väldigt ofta på jobbet. Det är en av de värsta saker jag kan tänka ska hända mig. Ja förutom att dö ensam eller att någon i min familj så dö och så, de normala rädslorna.

Vilka onormala saker är ni rädd för? Jag är otroligt nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Anna

När jag var mindre och åkte buss var jag alltid rädd att busschauffören inte skulle stanna när jag plingat. Var livrädd att jag skulle behöva ställa mig upp i bussen och skrika åt han att stanna. :) Så här i efterhand känns det ganska sjukt. Haha.



Men just nu kan jag nog inte komma på något som jag är specielt rädd för faktiskt.

Postat av: Lisa

Nattfjärilar!!! o höjder, o andra insekter...sånt är precis livsfarligt =) Puss o kram

2010-10-25 @ 12:34:33
Postat av: Marie

Marian Keyes <3! Jag är rädd för ormar - som är helt normalt. Annars är jag rädd för att jag ska hoppa om jag är vid ett stup, men jag är eg inte rädd för häjder.. Också för att jag ska kasta nånting ned för ett stup om jag står vid ett, typ min kamera eller liknande..

2010-10-26 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback