Jante - fjante

Jag ville skriva på min facebookstatus idag att jag var nöjd med mig själv. Nej, jag bangade för att jag tyckte att det skulle låta som att jag var en mupp då.
Det är jag som är en mupp som inte vågar skriva att jag mår bra och är nöjd med mig själv idag. För så klart jag ska få vara nöjd med mig själv. för istället för att åka hem och lägga mig så åkte jag och tränade en express-time på sats. Express-timer är inget man går på själv anser jag, men nu har jag ju gjort det och då får man lov att vara nöjd med sig själv.

Jag är duktig och idag är jag nöjd med mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bra Clara och har all rätt att vara nöjd över dig själv. Jag är stolt iaf :)

Postat av: Lisa

Tycker oxå du har all rätt att vara nöjd med dig själv =) Klart du kan skriva det på fb, inte för att jag skulle göra de men jag gör inte speciellt mycket att vara nöjd över =) Puss o kram

2010-10-21 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback