Kvällen so far

Yeah, yeah, yeah. Here comes the night.
Har haft en bra kväll så långt. Var på spinning med Wingman. Det var verkligen inte min dag för spinning kände jag redan på uppvärmningen. Jag trampade och trampade men kom ingenstans, ag fixade inte att lägga på styrka och jag kom inte upp i tempo. Usch, man känner sig lite värdelös då. Men jag och Carina hade lite terapi och det käns helt ok nu. Imorgon är det nya tag med zumba.

Efter träningen gav vi oss iväg på tuppwere-party. Jag köpte en lök/mandel/nöt/ört hackare och ett serveringsfat. Fint att få sitta ner och ta det lite lungt. Det fanns ju grönsaker med dipp med. älskar det, gör det alldeles för lite. Men när jag får mitt serveringsfat då kommer det komma fram titta som tätt har jag en känsla av.

nu ska jag äta min middag. Det blir ju purén ikväll med, inte med grekiska biffar det blev kotlett kvar. Jag ska äta mina goda biffar imorgon till en sallad före träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback