Kväller

Har jobbat kvällen idag, har haft en superdag så jag kände att det skulle bli en bra kväll. Jag vet inte. Det har vart en helt okej kväll, jag har känt mig lite nere. Jag vet inte riktigt varflr men det har vrt en helt okej-kväll. Det gick ganska bra på jobbet men det där extra energin infann sig aldrig.
Jag gjorde mig nog av med den på förmiddagen på träningen.

Imore när jag skulle på stats var jag ju på fel senter, jag hade bokat in mig på flow på sats på strömmen men jag trodde jag skulle på metro så därför hamnade jag på ett express-pass. Jag hade aldrig hamnat på det om inte tjejen som var ledare för det var den som stod och drog korten så när jag hade missförstått alltihopa drog hon med mig. Med ganska mycket tvekan kan jag säga. Men jag kan ju inte säga nej så ett express-pass blev det ju.

Vi ni vad jag jag märkte för skilland på hur jag blivit starkare? Jag kunde stå i plankan längre. Bra jobbat, Clara!

Nu ska jag iväg och jobba natt igen. Imorgon är jag ledig men jag tänkte baka lite nyttiga
cholkadmuffins och ta med mig till lunchen på jobbet. Jag har visst hamnat i jubordskommittén och jag vill inte göra någon beviken så imorgon ska det tas tag i det då. Känns som det kan bli rörigt att ordna ett julbord för mina kära kollegor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också smaka de där muffinsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback