Lite sliten

Jag är så sliten efter en underbar helg. Jag märker mest att jag är sliten för att jag gråter ikväll. jag började gråta när jag såg på Greys anatomy, inget ovanligt men det handlade om en med Huntingtons sjukdom. Mardröms sjukdomen att få, eller att bara på genen. Självklart var jag tvungen och läsa om den och grät för alla som har dens skull.
Sedan var jag inne på
Annas blogg pch såg på världens finaste video och bara grät och grät.

Nu ska jag till Carina och spela tv-spel och så det blir en lugn kväll. För imorgon är det dags för spinning igen, kan behövs med tanke på vad jag ätit och druckit på ett dygn.
Ska berätta mer om det imorgon och ni ska få lite bilder med. Men jag kan säga att jag haft ett riktigt trevligt dygn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback