Mål i livet

Jag har ett delmål i min viktnedgång. jag har inte lagor någonting på kilon för det fungerar bara inte. Äevn om jag drömde inatt att jag gårr ner till värsta drömvikten. Helt sjuk dröm, jag var med i Biggest Loser fast jag var ändå inte riktigt med. Jag kom typ som en joker på en invägning bara, sedan när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner ungefär 25 kg på en vecka. Lampor blinkade och sierener tjöt för att jag var så jävla bra. Haha.
Men tillbaka till verkligheten, mitt mål är att ett par jeans jag gillar ska sitta bra. jag har kunnat ha dem hela tiden men de har inte dirket suttit som ett smäck om man säger så. Så när jag klarat det då blir det: en systemkamera. En väldigt dyr belöning kan tyckas men om det är något jag kan så är det att unna mig själv saker. så därför får det bli en rejäl belöning helt enkelt.
Ett av de största målen är att komma i ett par skitsnygga Levinsjeans jag ar som jag bara använt en gång. Köpte dem när jag gått på cambridge och då satt de tight, så tight. Därför känns det som ett bra långsiktigt (med betoning på långsiktigt) mål att de ska sitta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback