Mitt första långkok, imorgon

Har jobbat ikväll, det märks verkligen att dte börjar bli höst nu. Förut var det ganska mörkt när jag slutade jobba, nu är det mörkt efter matpausen. Jag gillar inte att jobba när det är mörkt. Snart kommer rdte bara mörkt när man går till jobbet på morgonen med. Uscha mig!

Idag har jag vart på MAI-sentert, ett dagcenter för människor som har psykiska problem. Jag måste säga att jag börjar trivs där, jag är ju trots allt där cirka 2 timmar/vecka, eller kanske varannan vecka. Undra om man blir som man umgås..?

Imorgon ska jag jobba dag, därför borde jag sova nu. Klockan sju ska jag på piloxing och så ska jag jhinna med att laga fårikål med. Fårikål ska koka 2-3 timmar så det är ett riktigt långkok. Jga tänkte att jag lagr dte innan träningen sedan får det stå och dra över träningen så blir det sen middag. Det sägs på jobbet att maten blir godare dagen efter nästan eftersom smaken får sätta sig då. Men nu får det bli så att smaken sätter sig under träningen. Och efter träning smakar ju all mat bra.


Sötsate bilden ever. Lite makaber med kanske:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback