Nya skor både till mig och svarta faran

Igår i och med att det föll snö så var jag och införskaffade mig ordentliga vinterskor och beställde nya vintersulor till svata faran.

Mina vinterskor var nedsatta med 500 kr så det var en riktigt rimlig affär. Ordentligt fodrade skor med ordentlig halkfri sula.

De här fast ljusbruna. Skitsnygga. De är i mocka.

Till svarta faran var det mindre rimligt med vintersulor. Eftersom att jag saknade fälgar så behövde jag det med. Jag hatar att lägga ner så mycket pengar på bilen. Jag ska ju försöka få in den på service med när jag är borta hos Jessica. 8000 norska kronor för fyra däck, vart är världen på väg. dags att jobba lite extra verkar det som. Det är ju en halv månadslön.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Supersnygga skor =) Du ringde ju aldrig Thomas, lite synd eftersom de har en massa extraerbjudande med fälgar o däck här hemma nu =) Puss o kram

2010-10-23 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback