Shoppade då, bilder nu

För kanske två veckor sedan skulle jag bara en sväng in i matbutiken och köpa grejer till min spenatlasange jag lagade då och självklart valde jag en mataffär i ett shoppingcenter. Bra val Clara. Kom hem med alltför mycket som inte stod på min matlista.
Nu har jag tagit lite bilder på det jag inhandlade. Men nu ska dte inte bli mer kläder på länge. Tittade i garderoben idag och det finns väldigt mycket där. Om jag ska köpa något så ska det bara vara leggins för det lider jag alltid brist på. Världens bästa plagg.


Två par strumpbyxor och två pår knästrumpor. Älskar de blommiga strumpbyxorna.


Till mina nya knästrumpor så köpte jag ett par nya höststövlar.


Sedan köpte jag en sådan här ny modern schal en sådan som de sytt ihop i en rundel. Och ja, den är precis så mjuk som den ser ut.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mycket snygga kläder =) Framför allt halsduken =) Puss o kram

2010-10-11 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback