Trött i benen men pigg i huvudet

Har vart på spinning idag, jag vet att det är mycket tjat om träning i min blogg nu. Men jag är så uktig så det borde skrivas ut. Ja men tillbaka till spinningen, idag var det en vikarie, jag var skeptisk i början kan jag säga för jag typ älskar hon som brukar ha det på måndagar. sedan kör hon igång med inte fullt så lika bra musik som det brukar vara. Jag var minst sagt beskiviken till en början. Men hela träningspasset avslutades som det borde med att låren och vaderna brann som eld och jag ville bara sätta mig på golvet och sura som ett litet barn.

Nöjd är jag. Imorgon ska jag in till byn och skaffa mig ett pass. Jag och carina ska åka dit. Jag ska försöka få med henne till en park eller något, jag är sugen på en promenad i stan bland höstlöven. Och sedan en fika/lunch på ett mysigt café, känns som att det inte kan bli annat än succé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback