China Palace

Dagen fysiska aktivitet: en kortare promenad i regnet med Carina. Gick i så himla fin miljö idag. Vi var ute vid ett ställe som heter Losby, och där ligger en sjö och det är fina vägar att gå bra. Synd att inte solen sken för då hade det var perfekt.
Sedan åkte jag hem och tog en dusch.
Efter det bestämde jag och Carina får att åka på innebandy och kolla på Lenes syster. Tyvärr så tror jag de fick spö, sedan åkte vi till China Palace och käkade något väldigt spännande. Jag och Carina kände oss helt förundrades med leddes varsamt fram i konsten att äta crispy and i pannkakor. Väldigt gott och mysigt. Vi hade helt enastående diskussioner angående tv-serier angående svenska och norska ord.

China Palace var jag på med Jessica, Frida och Sandra när vi var och hälsa på för två och halvt år sedan. och eftersom att jag inte har några bilder från ikväll så lyckades jag leta på några gamla. På desserten och sällskapet.








Förragången jag åt där var jag väldigt besviken att jag inte orkade med dessert och bara drack varm choklad istället. Samma sak idag, och nu blev jag beskiven igen eftersom att desserterna ser så fruktansvärt goda ut på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon var verkligen helt suverän =) O efterrätterna ser verkligen goda ut, blir nästan lite besviken att du inte åt dem så du kan berätta hur goda de var =) Puss o kram

2010-10-04 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback